Kvalifikovaný personál jde ruku v ruce s dokonale provedenou prací.

background

Celkový seznam volných pracovných pozic ZDE

Osobní asistent/ka jednatele

Co bude Vaší náplní práce?

 

  • - zajišťování podpůrných aktivit jednatele
    • - příprava podkladů pro jednání, příprava statistik, prezentací apod.
    • - asistenční servis při jednáních
    • - zápis z porad a valných hromad
    • - administrativní agenda
    • - tvorba smluvních písemností
    • - samostatné vyřizování organizačních úkolů dle dispozic jednatele
    - řešení dalších operativních úkolů

 

Co od Vás očekáváme?

 

  • - VŠ ekonomického směru
    • - řidičský průkaz sk. B
    • - znalost anglického jazyka podmínkou
    • - práci s PC na výborné úrovni
    • - praxi na obdobné pozici min. 2 roky
    • - orientaci v účetních dokumentech (výsledovka, rozvaha)
    • - zkušenosti s nastavováním procesů a jejich kontroling
    • - analytické myšlení
    • - vysokou míru samostatnosti a spolehlivosti
    • - umění řešit problémy, plánovat a organizovat činnosti
    • - flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
    • - schopnost spolupráce, výborné komunikační dovednosti
    • - příjemné vystupování

 

Co Vám za to nabízíme?

 

  • - platové podmínky 25.000 – 40.000,- Kč

 

Na co se můžete těšit?

 

  • - perspektivní pozici ve stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
    • - možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
    • - příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji

 

Informace k pracovní pozici:

 

  • - místo pracoviště Krnov
  • - práce na plný úvazek, doba určitá 1 rok, poté doba neurčitá

 

V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.